Laivo techninės charakteristikos

brabander0Klasikinio stiliaus dviejų stiebų gafelinė – rėjinė škuna. Laivas pastatytas 1977 m. Olandijoje, Dricon laivų statykloje pagal Van Essen projektą, Brabando krašto buriavimo mokyklos užsakymu. Korpusas plieninis, stiebai, gafeliai ir gikai mediniai. 1980 m. laivas galutinai išbaigtas ir pradėjo plaukioti.

Minimali įgula trumpalaikio plaukiojimo metu – 4 žmonės. Maksimalus žmonių skaičius laive – 21. Nominali mokomojo plaukiojimo komanda susideda iš 5 – 6 profesionalių jūreivių ir 12 – 13 kursantų.

Pagrindiniai laivo techniniai duomenys

Vaterlinijos ilgis – 22 m
Korpuso ilgis – 26,97 m
Maksimalus laivo ilgis – 37,5 m
Plotis – 6,1 m
Grimzlė – 3,0 m
Grotstiebio aukštis virš vandens – 28 m
Maksimalus burių plotas – 514 m²
Tonažas – 100 t
Balastas – 28 t
Pagrindiniai varikliai 2 x 101kW (nuo 1992 m)
Elektros tinklas – 220/380V, 24V
Elektros generatoriai – 13,5kW ir 30kW
Kuro atsargos – 6500 l
Gėlo vandens atsargos – 6000 l
Maksimalus greitis su varikliais – 8 mazgai
Maksimalus greitis su burėmis – 14 mazgų

Laive yra įrengti vandens šildytuvai, šaldytuvai maisto atsargoms, elektrinis šildymas, fekaliniai tankai.

Laivo navigacinė įranga

NavNet 2 elektroninių jūrlapių ir navigacinė sistema
Radaras
Dvi nepriklausomos GPS sistemos
Elektroninis kompasas
Du NAVTEX imtuvai
Trys VHF radijo stotys (1 GMDSS su A klasės DSC kontroleriu, 1 su D klasės DSC kontroleriu)
MF/HF GMDSS radijo stotis
Garsiakalbinė laivo pranešimų sistema
Dvi portatyvinės radijo stotys
Vėjo parametrų matavimo sistema

Laive yra įdiegta paskaitų vedimui reikalinga orgtechnika. Yra sukaupta knygų biblioteka buriavimo ir jūreivystės temomis.

Laivo gelbėjimo įranga

Burlaivyje sukomplektuota visa reikalinga gelbėjimo įranga:

gelbėjimo liemenės 21 asmeniui
5 gelbėjimo kombinezonai
10 darbinių automatinių gelbėjimo liemenių
2 gelbėjimo plaustai
5 gelbėjimo ratai
gelbėjimo valtis
EPIRB
SART
raketų ir falšfejerių komplektas
saugos diržai